مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:502021-12-07سياسي

دانشجوی ایرانی نمادی از آگاهی بخشی و عزتمندی نسلی پویا و حق خواه است


استاندار سمنان از دانشگاه و دانشجوی ایرانی به عنوان نمادی از آگاهی بخشی و عزتمندی نسلی پویا و حق خواه یاد کرد.

- سیدمحمدرضا هاشمی با انتشار پیامی فرا رسیدن 16 آذر، روز دانشجو را به تمامی دانشجویان پر تلاش میهن اسلامی و استان سمنان تبریک گفت به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری در این پیام آورده است : شانزدهم آذر هر سال یادآور حرکتی درخشان و طلیعه ای پرشکوه از جنبش و تکاپوی جوانانی است که آزادی و آزادگی را با صدایی رسا فریاد نموده و تن از قید و بند اسارت استبداد، رهایی بخشیدند.

جوانان رشید و دانشجویان فداکار و غیرتمندی که سینه خویش را آماج گلوله های بدخواهان و کینه توزان این کشور قرارداده و ندای حق طلبی ملت بزرگ ایران را در گوش جهانیان فریاد زدند.

آری ، امروز دانشگاه و دانشجوی ایرانی نمادی از آگاهی بخشی و عزتمندی نسلی پویا و حق خواه است که با سلاح علم و دانش به پیکار با شب پرستان و کور دلان پرداخته و بیرق افتخار و اقتدار این سرزمین اساطیری و الهی را در سراسر گیتی به اهتزاز درآورده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای جنبش دانشجویی و بویژه با ادای احترام به روح بلند دانشجویان شهید استان سمنان ، فرارسیدن 16 آذر و روز دانشجو را به تمامی دانشجویان ، اساتید محترم دانشگاه و پویندگان طریق علم آموزی و معرفت در سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی ایرانی نمادی از آگاهی بخشی و عزتمندی نسلی پویا و حق خواه است

دانشجوی ایرانی نمادی از آگاهی بخشی و عزتمندی نسلی پویا و حق خواه است